Sådan kommer du godt gennem Black Friday uden at miste opkald

Ejer du en webshop, og har du gjort det i noget tid, kender du uden tvivl til Black Friday. Black Friday er en travl dag for mange webshops, så det er vigtigt, at du er forberedt. I hvert fald hvis du har planer om at tilbyde gode tilbud til dine kunder på denne dag. Men hvordan kommer du så godt gennem Black Friday uden at miste opkald? Det kan du læse mere om herunder. Du kan også læse mere om erhvervstelefoni her.

Hav nok medarbejdere på telefonerne

Først og fremmest er det vigtigt, at du har nok ansatte på telefonerne. Der vil uden tvivl være flere opkald, når det er Black Friday. Sørg for, at dine kunder ikke skal vente alt for længe, da det ellers kan ende med, at de lægger på. Det vil være ærgerligt at miste et opkald og derved en kunde på grund af, at du ikke har nok medarbejdere på telefonerne. 

Udvid åbningstiderne

En anden ting, som du kan gøre, er at udvide åbningstiderne for din kundeservice på Black Friday. Det kan blot være en ekstra time eller to. Det kan også være, at det er en god idé at gøre dette et par dage efter Black Friday. 

Vær tilgængelig på flere kanaler

Du bør sørge for, at dine kunder kan komme i kontakt med kundeservice på andre måder end blot over telefonen. Hvis din telefon ikke får hjælp fra andre kanaler, kan det hurtigt ende i et stort kaos. Vær derfor tilgængelig på andre kanaler såsom en live chat, en mail og de sociale medier.